Hemma!

publicerad den 2009-04-11 kl 12:16:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

HELLO!
Jag är äntligen hemma!
Efter en sjukt lång bilresa, jag tror att vi åkte runt halv sju och kom hem två, och en god natts sömn så är jag tillbaka till bloggen! Jag blev riktigt chockad när jag drog upp rullgardinen imorse och det var sol! Ingen snö och typ 15 grader i skuggan! Det är ganska så stor skillnad gentemot Åre där det, såklart, var snö och kallt. Dock så var det inte tillräckligt kallt för snön var alldeles mojsig och hemsk. Det var jättesvårt att åka skidor för man hade ingen som helst kontroll på skidorna! Dom bara gled hit och dit.. Jag såg nog ganska så rolig ut där jag far runt i backen.
Idag så känner jag att jag verkligen vill göra något. Jag vet inte vad, men något. Jag vet att jag ska träffa vänner ikväll och så, men jag vill liksom göra något nu. I och med att vi inte har varit hemma tidigare så har det inte blivit så att vi firar påsk i år, så jag känner bara att påsken förstör! Den gör så att jag inte kan göra saker för alla andra är upptagna med att äta ägg och träffa släkten.
Men det är ju faktiskt som sagt väldigt varm ute, så man skulle ju kunna sätta sig ute och sola lite. Fast det är inte så roligt när man är ensam. Jag kommer ihåg förra året när jag och Sara satt ute i flera timmar varje helg bara för att bli bruna till balen. Men vi lyckades ganska bra i alla fall! Vi fuskade dock och solade solarium två ggr... Jag saknar Sara! Jag har inte träffat henne på jättelänge! Fast om man ska tro Nea så kommer Sara med på midnattsmässan ikväll!
Nej nu ska jag faktiskt gå ut. Jag kan lyssna på musik eller nåt. Men om du har lust att hitta på någonting så vet du vem du ska ringa, (mig).

GLAD PÅSK!

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback