I'll carry you when you need a friend

publicerad den 2009-04-29 kl 20:31:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Rubriken till Frida & Josse. <3

Idag mådde jag ganska dåligt. Jag hade feber när jag vaknade imorse men kände att jag var tvungen att gå till skolan ändå. Därför tog jag bara en Ipren och stack iväg ändå. På förmiddagen kändes det helt okej, men vid tolv ungefär, nu värktabletten går ur kroppen, blev jag helt död. Jag orkade inte göra någonting och ville bara gå och lägga mig. Det kändes dock lite onödigt att åka hem när det var så få lektioner kvar, så jag stannade kvar ändå, t o m på Insålektionen! I och för sig blev min sånglärare lite arg på mig för att jag inte lyssnar på min kropp och stannar hemma när jag är sjuk. Men vad fasen ska man göra? Om jag kände att jag skulle kunnat vara hemma så hade jag varit det, men man kan ju inte missa en enda lektion såsom lärarna håller på just nu.

Efter skolan, även fast jag mådde piss, så tog jag mig iväg till Åhléns och köpte Twilight som kom ut på DVD idag! LYCKA! Jag gick även till Skopunkten och köpte två par skor, dom billigaste för halva priset. Det blev ett par gladiatorsandaletter med kilklack och ett par helt vanliga svarta tygskor. Jag kände att jag inte riktigt behövde tre par skor, som jag egentligen hade siktat in mig på.

Nu måste jag verkligen plugga naturkunskap ett tag. Jag har läxa tills imorgon, några dumma ord. Jag trodde att det var superlätt men det var några dumma kretslopp och skit. Dumma sak.....

Imorgon är det halvdag! VALBORG! :D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback