I'm fine

publicerad den 2009-04-26 kl 22:05:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det är söndagkväll och det känns helt okej. Det känns inte underbart att det är skola imorgon, helgen har gått alldeles för snabbt, men det känns ändå som att jag kommer att klara veckan. Det är ju en kort vecka i alla fall, halvdag på torsdagen och ledig på fredagen. Jag förstår inte riktigt varför man är ledig på första maj. Det är inte precis en högtid eller en kristen tradition?

På tal om valborg så har jag verkligen ingenting planerat. Jag vet inte om jag vill festa eller bara ta det lugnt. Jag får fundera på det.

I vilket fall som helst så tittar jag på Rent nu, det var så länge sedan sist. Fast jag lyssnar i och för sig på musiken hela tiden så det känns som att jag ser filmen i mitt huvud varje gång jag lyssnar på musiken.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback