Inget plugg

publicerad den 2009-04-19 kl 20:47:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har inte pluggat någonting idag, vilket jag verkligen borde ha gjort. Jag måste nog läsa i italienskaboken innan jag går och lägger mig ikväll, och skriva något form av tal eller nåt. Jag fattar ingenting, men det står på schoolsoft att vi har svenskaläxa tills imorgon. Jag har suttit och tittat på TV ända sedan 18.05, då började One Tree Hill. Direkt efter var det Gossip Girl, och sedan slog jag om och tittar nu på American Idol på TV400. Jag har dock inte sett den här säsongen alls så jag vet inte vem jag vill ska gå vidare. Men skit samma. Nu måste jag verkligen plugga, även om jag verkligen, verkligen, verkligen inte vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback