Långfredag

publicerad den 2009-04-10 kl 16:33:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan,
Jag är fortfarande kvar i Åre, men planerna är ändrade så vi kommer åka hem redan ikväll! Eller vi kommer hem mitt i natten, men det blir skönt att få komma hem och sova i sin egen säng. Dessutom är det påskafton imorgon och alla vet ju vad det betyder. MIDNATTSMÄSSA! Japps, precis som på julafton så pallrar jag mig iväg till kyrkan vid halv elva på kvällen för att sjunga på midnattsmässan kl halv tolv. Så om ni vill höra mig sjunga så är det bara att komma till Tyresö kyrka!
Imorgon är det dessutom en stor dag. Jag ska få träffa min bästa vän Neas pojkvän. Ni kanske tycker att det låter lite skumt att jag inte har träffat min bästa väns pojkvän förut, men det är så att dom blev tillsammans på nätet så hon träffade honom första gången förra helgen! Han bor i Skåne, så idag kommer han till Sthlm för att bo hos henne! Och då ska jag förstås träffa honom, och därför blir det kvällsfika hos Nea innan mässan imorgon kväll. Jag tror att vi blir några stycken för som jag har förstått det så är det ganska många som vill träffa Neas pojkvän ;)
Idag kände jag verkligen att mina fötter har tagit stryk av fyra dagars skidåkning. Jag orkade bara åka på förmiddagen och ett åk på eftermiddagen, sen satte jag mig på ett café mitt i backen och drack kaffe i min ensamhet. Men det var ganska skönt att vara ensam. När man bor såhär, d v s hela familjen i ett rum, så lär man sig att uppskatta ensamheten på ett helt annat sätt. Därför längtar jag något enormt efter mitt rum. Att kunna stänga dörren och bara vara ensam är något som jag verkligen har saknat den här veckan.
Jag längtar även efter mina vänner! Julls & Frida, ni är så gulliga! <3
När jag ändå håller på så kan jag passa på att be om ursäkt till alla som blev lidande av mitt... uppträdande i lördags. Så, nu var det avklarat också!
Jag tror att det är mat snart, jag är faktiskt hungrig så det ska bli gott med mat! Efter middagen tror jag att vi ska åka hem på en gång. Jag kommer nog inte blogga när jag kommer hem i natt, om det inte är så att jag inte kan sova eller nåt. Men jag bloggar igen imorgon!

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback