Listen you sinner!

publicerad den 2009-04-21 kl 22:15:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan! Jag kom hem från kören för ett tag sedan. Vi måste vara dom segaste personerna som finns. Kören slutar kl åtta och jag var inte hemma förens kvart över nio. Det är en promenad på högst en kvart hem. Men vi pratar så mycket. Dessutom kan man säga att jag har ett kurator-samtal med Mirre varje tisdag på vägen hem, som Mirre själv så fint uttryckte det.

Jag har suttit och hjälpt min bror med hans matte ett tag också. Han har prov på fredag och han har sex sidor kvar i matteboken, inte bra! Men det är dom svåra sidorna, så jag ska hjälpa honom så han hinner. Det är mycket roligare än att göra mina egna läxor :P

Men jag tror att jag ska försöka gå och lägga mig i hyfsad tid ikväll. Både igår och i förrgår så tror jag inte att jag släckte förens vid tolv. Det är alldeles för sent enligt mig! Därför ska jag nog ta och dra mig mot badrummet och borsta tänderna och ta bort sminket. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: EmmaWictoria
hej! hur är det? :)



// Gamla klasskamraten från strand ;)
2009-04-21 @ 22:52:40
URL: http://emmawictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback