Love, love, love

publicerad den 2009-04-14 kl 20:53:43 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Jag måste bara få säga att jag verkligen älskar mina vänner. Jag har precis kommit hem från kören och träffat Mirre, Nea & Dodds, och jag vill bara att ni ska veta att jag kommer finnas här för er för alltid. Jag vet att det låter töntigt, (jag är ju trotsallt en tönt, som Eddie säger...), men det är verkligen sant. Det finns inga bättre människor än ni. Och även om jag belyser Mirres, Neas & Doddos närvaro i mitt liv så menar jag även mina andra vänner. Jag skulle inte klara det utan er. Puss på er!



Hahah, gammal bild men ni är precis lika underbara som ni var då!

Kärlek,
Carro

Kommentarer
Postat av: Doddo
Haha aaw! Älskar dig med! :D Ni är underbara människor och jag är så glad att ni finns!

Tack <3
2009-04-15 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback