Måndag

publicerad den 2009-04-13 kl 11:02:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

GRATTIS ANTON!
Min lillebror fyller fyra år idag! Han blev jätteglad för cykeln! Haha, han låg och väntade under täcket när vi kom in på morgonen med presenter sjungandes Ja må han leva. Jag undrar hur länge han hade varit vaken. Säkert sen sju eller nåt, haha.
Mamma är tyvärr fortfarande sjuk så det blir inget firande med släkten idag. Vi skjuter upp det tills nästa helg så den helgen blir väldigt full. På lördag ska Anton ha kalas för sina dagiskompisar, dom är väl 18 st tror jag. På söndagen kommer då släkten istället.
Idag måste jag verkligen plugga. Jag har en engelskauppsats som ska in imorgon och inlämning i naturkunskap på torsdag. Jag har inte ens börjat. Bra gjort Carro.
Men jag ska också försöka ta det lugnt idag, typ titta på film och mysa lite. Eftersom att det är sista dagen på lovet så känns det som att man måste hinna med det också.

Kärlek,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback