Morrn

publicerad den 2009-04-17 kl 08:04:09 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Dodds har gått till bussen nu. Jag gick upp med henne på morgonen även fast jag visste att jag inte skulle till skolan. Huvudvärken gick inte bort igår, men det kan också bero på oron för min mamma. Jag hann inte plugga någonting igår kväll så jag kände att jag inte kunde gå till skolan idag. Jag har dessutom väldigt ont i halsen nu.

Jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen. Att mamma ska komma hem. Hon får dropp inne på sjukhuset, och medicin. Dock så låter det på pappa nu som att dom ska röntga henne också, han pratar med henne i telefonen. Fan alltså.

Jag skulle inte ha klarat gårdagen utan Dodds. Vi såg nog ganska patetiska ut där vi stod på vägen och grät, båda två. Det finns ingen som Dodds. Älskar henne för alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback