Onsdag eftermiddag/kväll

publicerad den 2009-04-22 kl 18:55:22 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har precis varit iväg med pappa och köpt ny allergimedicin, eftersom att min gamla helt klart inte fungerar. Vi pratade med någon tant på Apoteket som rekommenderade en medicin som var billigare än Clarityn, som vi annars hade tänkt att köpa! Jag kan inte fatta att det är sån skillnad! 28 tabletter Clarityn kostar 150 kr. 30 tabletter av den här som jag köpte nu (kommer inte ihåg vad den hette) kostar 48 kr. Det skiljer 100 kr! Faktiskt ganska sjukt om du frågar mig. Dessutom köpte vi något skumt nässpray som tydligen också ska hjälpa.

Jag hade som sagt Inså sista lektionen idag, och jag sjöng i stort sett ingenting. När min sånglärare (och mentor, hon är både och) fick reda på att jag hade feber och väldigt allergisk så sa hon åt mig att sätta mig ner på en stol, och där fick jag sitte resten av lektionen. Vi pratade om annat istället, typ terminskonserten. Vi lyssnade på låten som jag ska sjunga, jag ska ta med mig skivan till henne imorgon för hon kan tydligen inte öppna filen som jag skickar till henne via mejl. :S

Nu måste jag nog plugga lite naturkunskap, jag har läxa tills imorgon. Det är dock bara 8 sidor så det tar inte så lång tid. Jag bloggar nog lite senare ikväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback