PISS

publicerad den 2009-04-15 kl 17:32:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det känns verkligen piss just nu. Och då menar jag inte att jag är jättesjuk, utan det känns piss för att jag var hemma från skolan idag. Jag tänker inte vara hemma imorgon i alla fall. Dessutom känns det så töntigt att vara hemma när jag är som jag är om man jämför med mamma som verkligen är jättesjuk. Hon hade över 40 graders feber idag, hon har inte rört sig en centimeter sedan imorse. Jag har ingen feber, har bara ont i ryggen, huvudet och halsen. Därför kan jag liksom gå till skolan imorgon, vilket är bra! Jag tror dessutom att jag har muntligt prov i italienska på fredag vilket jag måste plugga till och jag har italienskagrejerna i skolan. Och så har jag ju inlämning i naturkunskap imorgon också, så jag måste i vilket fall som helst dit och lämna den. Jag har i och för sig inte skrivit färdigt den. Jag borde ha gjort det idag på dagen, men jag sov fram till ett och sen har jag helt enkelt inte orkat.

Pappa fick åka till Apoteket för att köpa Alvedon och Ipren, vi är tre stycken som är sjuka i familjen nu och alla går på värktabletter. Det är dock mamma som behöver det mest för att febern ska gå ner. Min bror var alltså också hemma idag, han är verkligen jättehes och har ont i halsen. Vi får hoppas på att vi alla blir friska snart.

Ciao!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback