Pluggisen Carro

publicerad den 2009-04-01 kl 21:28:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan,
Jag har verkligen känt mig som en pluggis dom senaste dagarna. Jag tror inte att jag har pluggat så här mycket sammanlagt på hela året! Fast det kan vara för att jag är så ineffektiv. Jag kan sitta i en timme och inte få ner en enda mening. Men jag försöker i alla fall! Jag börjar dock undra hur jag ska få det till fem sidor. Jag har precis börjat på min fjärde sida! Fast jag jag inte diskuterat än, och det lär ju ta lite plats.
Jag har faktiskt tänkt att gå och lägga mig tidigt ikväll med tanke på att jag sov så lite igår natt. Skrev jag varför i det förra inlägget? Jag tror inte det.. Min lillebror fick "falsk krupphosta" i natt. Det är när man får som krupp och inte kan andas men det är inget kontinuerligt. Det kommer alltså förmodligen inte komma tillbaka. Men han hostade hela natten så jag kunde inte sova. När jag väl somnade så försov jag mig... Men det skrev jag om i förra inlägget.
Jag tog en dusch för ett tag sedan och nu har mamma flätat mitt hår! :) Fast jag undrar jag om det kommer att vara någon skillnad när jag tar ut dom imorgon. Jag tror faktiskt inte det. Men det är roligt ändå!
Jag har börjat att ha väldigt mycket tända ljus inne på mitt rum. Jag har haft det som tre senaste kvällarna och det är jättemysigt. Det gör det liksom liiite roligare att plugga när man sitter och det är städat och man har tända ljus runt omkring sig.
Jag undrar om det inte är dags för mig att stänga ner nu. Jag är verkligen jättetrött och det skulle vara skönt att hinna läsa lite innan jag somnar, som inte handlar om Burma.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback