Saknar mamma

publicerad den 2009-04-17 kl 17:11:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det är så ovant att vara hemma utan mamma. Jag saknar henne och undrar hur hon mår. Tidigare idag så blev det konstaterat att hon har lunginflammation också, som jag skrev i det förra inlägget. Hon kommer få åka hem tidigast imorgon kväll.

En liten fördel med att det bara är pappa hemma är att han inte orkar laga mat, så det blir pizza. Inte för att det känns som en stor betydande sak i det här eländet, men ändå. Jag tänkte förut att jag ska baka en kladdkaka ikväll, men jag tror jag struntar i det. Om mamma kommer hem imorgon så kanske jag gör det då istället.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback