Seg morgon

publicerad den 2009-04-22 kl 06:37:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Den här allergin dödar mig verkligen. Jag nyser var tredje minut, det rinner i näsan hela tiden och jag blir så jädrans trött. Först blir jag trött av att vara allergisk. Sen tar jag medicin för det ch då blir jag trött av den också. Fan ta pollen alltså. Förstöra hela min vår på det här sättet. Inte särskilt snällt om du frågar mig.

Jag är verkligen jätte trött nu, även fast jag har varit upp i 20 min. Jag skulle dock gått upp tidigare, typ vid sex, men jag.... tryckte på snooze. Så när klockan ringde andra gången så fick jag lite smått panik och trodde att jag hade försovit mig jättemycket, vilket jag inte hade. Jag har gott om tid ändå, men jag får skynda mig på omjag vill sminka mig. Som jag nog ska göra nu!

Vi kanske hörs när jag kommer till skolan min!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback