Sista dagen innan påsklovet!

publicerad den 2009-04-03 kl 08:23:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan! 
Idag är det sista dagen innan påsklovet och det känns jätteskönt. Det har varit så himla mycket plugg den här veckan, jag tror inte atat jag har gjort något annat. Igår var dessutom en pissig dag som jag valde att inte skriva något om i bloggen. Den här dagen kommer dock bli bättre, det känner jag på mig! Även fast jag har italienska, matte och kör idag.. 
Jag glömde skriva att jag var på Vero Modas klubbdag igår med Vicks och blev medlem där och då fick man 20 % rabatt på allt man köpte! Om man dessutom var någon av dom 50 första som handlade i just den butiken under just den dagen så fick man en goodiebag på köpet! Jag köpte då ett par jeansleggings men fick en hel påse med ett linne, örhängen, ljuskopp, läkerol, någon konstig tvättpåse och några konstiga saker som man skulle sätta på nycklarna. Men linnet hade dom ju bara lagt olika storlekar i varje påse, och jag hade då turen att få ett linne i min storlek! Vicks däremot hade inte lika tur och fick ett i XS.. Stackars henne som inte kan använda sitt linne :/ 
Nej nu börjar min italienska snart. Jag ska nog ta och gå upp. 

Kärlek, 
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback