Söndag men ändå inte

publicerad den 2009-04-12 kl 13:27:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Idag är det ju söndag, men det känns inte som det med tanke på att man är ledig imorgon också!
Jag kan berätta lite om gårdagen. Det var en... intressant kväll. Runt halv nio var jag hos Nea där jag till min stora förvåning även träffade Sara & Alex, och Neas pojkvän Peter också, såklart! Dom var jättegulliga tillsammans men jag reagerade på att han kallade henne älskling hela tiden! Hon är fasen min älskling! Eller Miin älskliing som hon heter på min telefon......
I alla fall så gick då jag, Mirre, Nea, Peter, Sara, Alex & Dodds till kyrkan vid tio för att vara där till halv elva och sjunga upp. Eller egentligen var det ju bara jag, Nea, Mirre & Dodds som skulle vara där då men folket ville följa med ändå. Jag mådde i vilket fall som helst jätteilla och det kändes som att jag skulle spy. Men jag tog mig igenom mässan ändå och sjöng mitt solo! Ganska stolt är jag faktiskt..
När vi kom ut från kyrkan så står det värsta gänget därutanför med... ungdomar. Då är det massa gamla strandmänniskor som står där! Även andra människor som jag inte känner men som av någon konstig anledning vet vem jag är :S Men jag mådde som sagt väldigt dåligt så jag åkte hem med min kära mamma istället för att dra runt i Tyresö mitt i natten som en annan... nattuggla.
Nu ska jag ta och baka kokostoppar för min lillebror fyller fyra år imorgon! Sen blir ut och sola och ikväll grillkväll hos Freddie!

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback