The only one

publicerad den 2009-04-30 kl 20:40:25 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ni läser nu "den enda nyktra ungdomen på valborg"s blogg. Precis, ni har fattat rätt. Jag ska inte festa ikväll. För jag är sjuk. Jag kommer sitta hemma hela kvällen, inte ens ta mig iväg till en brasa. Fatta vilket liv man har. Dock så ska jag på en liten "gathering" imorgon så jag kanske kan kompensera lite för min otroligt lugna valborgskväll.

Jag har verkligen ingenting att göra. Därför tänkte jag att jag kanske kunde baka något? Jag menar, hela min familj är hemma utom min bror så det skulle väl vara lite omtänksamt av mig? Kanske?

Ha en trevlig kväll! Ta det lugnt! (säger gamla mormor; jag)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback