Tjena mittbena

publicerad den 2009-04-21 kl 16:41:15 i kategorin Youtube l Kommentera (0)

Hejsan hoppsan! Ännu en skoldag har passerat och imorgon är det redan onsdag. Dock så har det inte riktigt känts som en vanlig vecka. Kanske för att det kändes som söndag när det var lördag så när söndagen kom blev jag bara förvirrad :S

Idag hade jag mittbena! Jag inspirerades av min vän Vicks som bytte till mittbena för några månader sen och jag tycker att det är så himla fint på henne! Det blir så "stylish" på något sätt. Det kan i och för sig vara för att det är mode nu att ha mittbena... Jag påverkas alldeles för mycket av modet! Jag kommer ihåg när jag bytte till sidbena, för sisådär fyra år sedan. Då sa jag att jag aldrig skulle byta tillbaka till mittbena för det var så fult. Tyckte jag då. Det tycker jag absolut inte nu, men jag fortfarande tveksam till huruvida jag passar i det eller inte.

Jag älskar våren. Jag hatar våren. Inkonsekvent, jag?! Nää... Jag älskar själva våren, att det blir ljusare och det började närma sig sommar, men jag hatar pollen. Det förstör liksom lite av känslan. Igår var det värst för mig tror jag. Jag nös konstant och det rann i näsan hela tiden. Idag har jag bara nyst några gånger, men ni vet den känslan som man har i näsan precis innan man ska nysa? Den känslan har jag haft hela dagen. Plus att det rinner i näsan också! Jag har tagit allergimedicin, men det hjälper inget vidare. Dessutom blir jag seg som en sengångare av den.

I alla fall, nu ska jag gå in på Spotify och lyssna på min älskade Gavin DeGraw. Det känns som att jag har upptäckte honom "igen". Jag har lyssnat på hans musik förut, men det var så länge sen så det känns nästan nytt nu när jag lyssnar på den. Jag älskar den!

Lyssna själv nedan och försök sen säga att Gavin DeGraw inte äger. (Stört omöjligt)


We Belong Together - Gavin DeGraw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback