But baby, it's cold outside

publicerad den 2009-12-21 kl 17:31:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll i stugorna. Dålig uppdatering sista dagarna, men jag blev sjuk i lördags kväll. Hög feber och fruktansvärt ont i halsen. Samma som mamma och pappa hade förra veckan. Igår mådde jag dock bättre och var på Erik Linders julkonsert med min mormor. Idag hade jag högre feber igen, men var tvungen att ta mig till dagis och hämta Anton ändå. Kl 18 har jag tandläkartid. Kul. Som tur är ska pappa skjutsa mig dit, så jag slipper gå till bussen i kylan. Det är extremt kallt ute! Och imorgon ska det bli ännu kallare! Förresten köpte pappa en 19' TV till köket i lördags. Nu sitter den nästan uppe i taket, så man kan sitta och äta frukost och titta på TV. Mycket praktiskt. Den hade till och med inbyggd DVD! Kul men kanske lite onödigt..

Snart är det jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback