Intressant fakta

publicerad den 2009-12-07 kl 21:04:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godkväll! Idag har jag i alla fall gjort lite saker. Jag hade tid hos min frisör-vän Jennie kl 11, så jag gick hemifrån 10.15. För er som tror att jag bor flera mil från frisörsalongen kan jag berätta att jag inte gör det. Men närmaste busshållplats ligger 20 min bort, och det tar 15 min med bussen. Och så måste man gå igenom hela centrum för att komma till salongen, och det tar några minuter, så jag kom 5 min innan. Hahah, mycket intressant va?

Jag blev som vanligt väldigt nöjd med klippningen. Hon tog lite mer än förra gången, så det är lite kortare än förra gången. Det är så ofattbart skönt att bli av med håret! Dessutom sa hon att min hårfärg var jättefin och den passade mig! Det ni! Det är mer än vad dom sa på Kicks det!

Sen tog jag bussen hem, åt lunch (hemmapizza från igår och vitlöksbröd, mums!) och kokade sedan knäck. Det tar ju ca 1 timme, så då hade jag sysselsättning ett tag. Sedan gick jag och hämtade min lillebror på dagis och tittade sedan på Lejonkungen med honom. Den filmen är så ofattbart bra.

Imorgon blir det till att ladda för konserten på kvällen. Jag ska på Regina Spektor med mamma!

GODNATTPUSS

Kommentarer
Postat av: Nea
haha där fick dom på Kicks sig en knäpp på näsan!! MOHAHA!!! vi ska ge dom jävlarna vad dom tål!!! fniss <3<3<3<3
2009-12-08 @ 12:57:55
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback