Me, me and me

publicerad den 2009-12-08 kl 15:41:57 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)









Hahah, där har ni några egopics på mig. Jag har gjort mig i ordning, jag & mamma ska in till stan snart. Jag hoppas att vi har tid att svänga förbi Centralstationen och lyssna på Caroline af Ugglas kör som ska sjunga där. En av mina bästa vänner, Mirre, sjunger i den kören! Så jag tänkte ringa henne när jag är i stan och fråga hur länge det håller på. Fast vi borde hinna ändå, konserten börjar inte förrän kl 20. REGINA SPEKTOR! Helt galet.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida
asså du e så fin carrominbarrO! så stört galet fin, vacker o underbar<3<3<3
2009-12-10 @ 10:53:12
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback