Misslyckande

publicerad den 2009-12-09 kl 21:05:33 i kategorin Mina bilder l Kommentera (2)

Allt går inte som på en räls. Speciellt inte när man är psykiskt störd som jag. Det var meningen att jag skulle till skolan idag, för första gången på... över 2 månader... men så blev det inte. När det väl var dags gick det inte. Jag kunde inte förmå mig att åka dit. Jag hoppas på att kunna åka dit på luciafirandet på fredag istället, och då med mamma & Anton.

I och med att jag inte var på topp så var det superbra att jag hade planerat fika med bästaste Josse, och vi bestämde att vi skulle träffas på Claras. Där satt vi ett bra tag och jag drack min dagliga latte. Minst en latte om dagen, det är min melodi. Och minst 2 koppar vanligt kaffe med mjölk. Alltså minst 3 koppar allt som allt. Mycket intressant.


Kommentarer
Postat av: josefin
:)
2009-12-09 @ 21:08:46
URL: http://momentsofalife.blogg.se/
Postat av: Frida
kaffe narkomanis ;) tihi! hoppas du kommer på fredag vore mysens!!! sen får vi bestämma en dag också <3<3<3
2009-12-10 @ 10:52:08
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback