Några meningar

publicerad den 2009-12-03 kl 22:42:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Dålig uppdatering nu, jag vet. Men jag har faktiskt haft viktigare saker för mig! Som att städa garderoben t ex! Och klippa och klistra ihop en s k dreamboard! Fast det blev nog mest saker som speglar mig och mitt liv. Idag har jag också klätt om en av mina smålampor. Jag hade lite tyg över från när jag sydde kuddarna, det blev jättefint!

Imorgon är mamma & Anton lediga, precis som alla andra fredagar, så vi ska åka till Farsta Centrum på förmiddagen. Varför vet jag inte riktigt, men jag ska passa på att köpa mer garn. Jag håller på att virka en filt, haha. Har man tid så har man.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback