Ny header

publicerad den 2009-12-12 kl 18:14:45 i kategorin Youtube l Kommentera (1)

Jag bestämde mig för att fixa in nya bilder i headern. Och det blev ganska bra faktiskt. Jag använde Picasa istället för Paint, så bilderna blev inte alls lika pixliga som i den förra.

Och så måste jag bara få påpeka (efter att ha upptäckt idolskivan från förra året på Spotify) att Loulou Lamotte äger alla. Lyssna på det nedan, och försök sedan att säga att hon är sämre än Kevin Borg, som faktiskt vann.


Loulou Lamotte - Love Me Still

Kommentarer
Postat av: Frida
hon är grym och du är ack så fin! diggar headern hårt! :)



sv. haha nej men det var bara att vi pysslade med en banderroll som vi skulle ha när vi hälsade bea välkommen hem, inget roligare än så ;)

<3<3<3<3<3
2009-12-13 @ 00:22:07
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback