Omklädnad av möbler

publicerad den 2009-12-14 kl 19:07:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Tjosvejs! Idag har jag fått en ny idé. Ni vet pallarna jag letade efter? Jag har hittat båda, och nu ska jag klä om dom! Jag gick ut till förrådet igen och hittade ett gammalt, blommigt tyg och ett vitt garn. Eftermiddagen har jag ägnat åt att sitta och fläta långa flätor av garnet som jag ska ha runt själva sitsen. Den ena pallen var dock lite sönder, så jag ska limma det ikväll så kan jag klä om dom imorgon. I'm so exited!

Annars sitter jag och tittar på nya intervjuer med Rob Pattinson, haha.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Ja jag blev helt till mig när jag såg att det var vittsnötäcke som täckte allting imorse!! hiihi. Och Robert Pattinson i Twilightsaga asså raaawr :DD Vad har du för nyårslöfte om du har något? Ha en jätte bra kväll <33
2009-12-14 @ 19:18:09
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/
Postat av: Frida
gu va underbartt! vill också kunna vara så pysslig!! haha du får lära mig min fina carro <3
2009-12-23 @ 00:36:32
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback