Tandläkarbesök

publicerad den 2009-12-21 kl 20:16:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag hade inga hål! Dom tog dock bort jäääääätteeeeemycket tandsten, vilket gjorde ont. Dom är så hårdhänta! Men, som plåser på såren (jag blödde faktiskt) fick jag en polering av tänderna! Så nu är mina tänder fina! Det gör ju så att min blir mer peppad att underhålla tänderna. Dessutom fick jag tips om vissa saker som är bra att göra med dom medicinerna som jag äter/inhalerar. Jag ska t ex äta flourtabletter, och inhalera astmamedicinen innan jag har borstat tänderna, och dricka jättemycket vatten. Väldigt bra att få veta såna saker!

Imorgon tänkte jag ta mig in till stan och köpa mer garn (virknings-junkie) från en litan garnaffär på Ringvägen.

Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback