Världens klumpigaste människa...

publicerad den 2009-12-15 kl 21:56:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

...är JAG! Vet ni vad jag lyckades med idag? Kliva på en spik. Det gjorde förj*vligt ont. Min bror var dock lite mer snabbtänkt än vad jag var i den situationen, så han la om såret med alsolsprit. Mycket bra tänkt, i och med att jag inte har tagit stelkrampsprutan. Det som var ännu mer förj*vligt var att både mamma och pappa kom hem från sina jobb och var jättesjuka. Över 39 graders feber, båda två! Och min lillebror skulle ha luciatåg på dagis idag, som jag då var tvungen att ta mig till, ensam, i och med att alla andra var sjuka. Så jag kämpade mig till dagis, i stort sett hoppande på ett ben. Smidigt Carro. Smidigt.

Imorgon ska jag till Handens Närsjukhus för någon konstigt grej som jag inte ens vet vad det är. Andas i någon maskin eller något. Vet ej.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback