Vinden viner...

publicerad den 2009-12-17 kl 17:24:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan. Ingen uppdatering igår. Det tog längre tid på sjukhuset än vad jag trodde, jag fick göra pricktest också för att se om jag var allergisk mot katt och lite andra grejer. Men det visade ingenting! Det var tur, för jag hade inte gjort mig av med mina katter även om jag hade varit allergisk. När det gällde astman hade jag inte lika tur. Jag måste börja ta medicin igen varje morgon och kväll, plus en kvart innan jag ska anstränga mig. Och om jag är förkyld måste jag ta dubbla doser. Kul liv man har.

Idag var jag i skolan och träffade min mentor. Min specialpedagog var också med, vilket var jätteskönt. Jag var inte alls lika nervös idag som jag var i fredags när jag var där. Kan ju vara just för att jag var där i fredags. Jag trodde inte att jag skulle träffa några av mina vänner idag i och med att dom skulle på Nationalmuséet, men Jonis, Monaya och Fille var där i alla fall. Varför vet jag inte riktigt.

Nu ska jag bara ta det lugnt och äta pannkakor!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback