Another day passes by

publicerad den 2009-02-08 kl 18:04:29 i kategorin Shopping l Kommentera (1)

Hejsan,
Nu har ännu en dag gått. Även fast klockan bara är 18 så är dagen i stort sett slut med tanke på att det är söndag. Jag måste plugga matte innan jag går och lägger mig ikväll.
Idag har jag i alla fall varit i stan med Nea och köpt en kavaj. Jag har kollat på en speciell på hm.com väldigt länge men inte velat beställa den för att man måste betala massa fraktkostnader och annat skit. När jag gick upp imorse estämde jag mig då för att hitta en kavaj i någon H&M-butik istället, för jag hade en 20%-rabattkupong där också. Här kommer en bild på kavajen!



Den kostade 398 kr, men med min rabatt blev det 318 kr! Den är lite längre än en vanlig kavaj, den är nog ca 70 cm, vilket är bra. Det man inte ser på den här bilden är att fodret i ärmarna är ljust. Det var också ett krav som jag hade. Jag är i alla fall jättenöjd, fast jag kommer inte kunna börja använda den förrän om ett tag. Jag menar, nu är det ju iskallt ute. Men jag köpte i och för sig en jättestor storlek så jag kan ha tjocktröja under. Fast hur snyggt är det?! Hahah, inte snyggt. 
Nu ska jag äta middag, kanske hörs senare. 

Peace, 
Carro 

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Snyyygg! ;D
2009-02-08 @ 23:15:04
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback