Australia

publicerad den 2009-02-26 kl 21:44:51 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Jag tar härmed tillbaka allt jag sa om Australia tidigare idag. Herregud, varför sa ingen till mig att den var jättesorglig?! Jag grät ju floder! Fasiken alltså, den var ju jättebra! Jag kan inte säga att jag älskar den som jag älskar Twilight, men filmen var definitivt sevärd! Och Hugh Jackman är ju faktiskt ganska snygg, inte riktigt min typ, men man kan ju inte säga att han är ful. Men den lilla killen! Jag har aldrig i mitt liv sett en sötare pojke! Jag tror jag dör!
Okej, nog med Australia-babbel. Det var ganska skönt att bara vara på bio med mamma & pappa. Det har nog aldrig hänt förut. Jag har varit på bio med bara mamma, och bara pappa, men aldrig med mamma & pappa tillsammans utan någon annan. Men jag tycker väldigt synd om min bror som tydligen blev magsjuk eller något när han var hemma och passade min andra lillebror. Det är ju inte så kul måste jag säga. Jag, om någon, vet hur illa det är när man kräks. Jag spyr ganska ofta faktiskt. Utan anledning ibland! Min mage är lite skum. Hahahaha!

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback