Bloggen krånglar

publicerad den 2009-02-12 kl 20:31:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,
Bloggen har krånglat i en timme nu! Jag blir tokig!
Den här dagen har gått jättesnabbt! Efter sista lektionen, som var samhällskunskap, kände jag att jag lika gärna kunde vara kvar i skolan och ha en lektion till. Jag vet inte vad som flög i mig. På sångensemblen delade Maria in oss i grupper om två eller tre och så ska vi välja en låt, arra och sjunga upp den på nästan lektion. Det är ju superkul! Jag är med Maya & Ludde och vi har valt Not Ready To Make Nice - Dixie Chicks som är en sjukt bra låt och den passar jättebra att sjunga trestämmigt! Vi har kommit en bit på vägen i alla fall med stämmor och så.

Imorgon ska jag träffa Josse efter skolan, vilket ska bli jättekul! Jag har bara lite problem med att skaffa fram pengar att fika för.. I och för sig sa vi att vi skulle gå hem till någon och fika där istället. Men jag behöver pengar till lördag också när jag, Dodds, Mirre & Nea ska vara hos Mirre och titta på Melodifestivalen, och då måste man ju ha snacks och grejer. Jag vet inte alls vad jag ska göra. Det känns inte riktigt bra för jag är skyldig både mamma och Dodds pengar. Därför känns det dumt att låna ännu mer pengar av mamma. Men jag är väl tvungen. Jag kanske kan övertala Josse att vi ska baka! Det kör jag på! Jaaa, nu kom jag värsta idén! Jag kan ta med mig en kladdkaka hem till Mirre! Så behöver jag inte låna pengar! Jaaaaaaaaaaaa! I'm the greatest!


Bästa låten för tillfället: Not Ready To Make Nice - Dixie Chicks

Peace,
Carro


Kommentarer
Postat av: josefin
i have an idea... let's baka semlor?! :D
2009-02-12 @ 21:38:42
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback