Förstörd sportlov-känsla

publicerad den 2009-02-21 kl 00:45:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag har precis kommit hem från Nea efter en mysig tjejkväll, lite spontan sådär.
Jag måste säga att jag inte förstår hur jag klarar mig utan dom här människorna varje dag i skolan.

På tal om skolan,
på lunchunderhållningen idag så gick Ludde upp på scenen.
Han skulle tydligen sjunga något, Paul & Jacob var också där.
Precis innan han börjar säger han; Jag tänkte bara säga att jag har kommit in på en annan skola,
så jag kommer sluta här, och vill därför sjunga en sista låt här.
Sedan säger han inget mer utan sjunger en låt.
Jag kunde inte lyssna så mycket på låten, för jag var i chock tror jag.
När han var färdig var jag inte ensam om att gå fram till honom och fråga vad han höll på med.
Han ska börja på Norra Real efter sportlovet. Bara sådär.
Jag blev så chockad så jag inte ens kunde bli ledsen.
När vi sedan skulle säga hej då grät jag som en krokodil,
och det smittade av sig på några andra också.
Det som var konstigast var att han inte sa något innan, tycker jag i alla fall.
Jag menar, han kunde ha sagt något i förrgår, eller igår.
Det kom bara så plötsligt nu, och så skulle han säga hej då på en gång.
Det var hemskt.
Jag hatar att säga hej då till människor. Det är det värsta som finns.

Nu ska jag göra något annat. Sova förmodligen.

Love,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback