Härliga måndag

publicerad den 2009-02-23 kl 12:03:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
För första gången på jättelänge tycker jag att det är härligt att det är måndag. Det betyder att jag har en hel veckas lov framför mig. Jag måste erkänna att jag inte har planerat någonting alls den här veckan, men det är bara för att jag vet att om jag planerar för mycker kommer jag bli stressad över det också. Jag är lite skum när det gäller planering. Det kan vara så att jag faktiskt vill göra en speciell sak, vi säger gå på fest, men bara för att jag har planerat något dagen efter så får jag panik och struntar i allt. Därför vill jag hålla veckan öppen för spontanitet. Hahah, det är verkligen något fel på mig.
Jag har precis läst ut Ljudet av ditt hjärta, igen. Här kommer en lista på hur många gånger jag har läst respektive Twilight-bok.
Twilight/Om jag kunde drömma: 1 gång
New Moon/När jag hör din röst: 2 gånger
Eclipse/Ljudet av ditt hjärta: 3 gånger
Breaking Dawn: 2 gånger
Jag tänker därför läsa Breaking Dawn igen, för att statistiken ska bli lite snyggare, haha.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback