Jag vill ha vår!

publicerad den 2009-02-05 kl 17:47:38 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag vill ha vår nu! Jag står inte ut med snön och kylan en enda sekund till! Jag blev helt deprimerad när jag vaknade imorse och såg att det snöade. Kunde inte snön ha kommit i december undrar jag då? Jag menar, nu sitter jag och kollar vårkläder men det känns ganska avlägset just nu. Samtidigt vill jag inte ge upp hoppet helt, så därför är jag inne på hm.com varenda dag ändå, för att kolla om det har kommit in något nytt. 
Jag var faktiskt ute och gick en liten promenad idag, i och med att jag inte hade varit ute sen i tisdags så behövdes det. Jag måste ju förbereda mig inför skolan imorgon. På tal om skolan imorgon så måste jag nog plugga matte... Det är ju inte roligt. Men det är skönt att det är fredag imorgon i alla fall. Vi börjar en kvart senare också tror jag! Då kan jag ta bussen som går 07:43 imorgon!
Jag är fruktansvärt trött, men det är man väl när man är sjuk. Jag har ingen feber längre, men var hemma från skolan idag. Eller vi skulle ju som sagt inte vara i skolan. Men nu ska jag äta pannkakor!

Bästa låten för tillfället: Never Think - Rob Pattinson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback