Malplacerad på barnkalas

publicerad den 2009-02-21 kl 19:22:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan,
Lördag nu igen.
Idag har jag varit på barnkalas med min lillebror.
Det var egentligen mamma som skulle dit med honom men hon var fortfarande sjuk.
Jag fick alltså följa med honom dit istället.
Jag kan säga att jag kände mig ganska malplacerad, ungefär; vad fasen gör jag här?
Det var ju bara massa mammor och pappor där som pratade om vilket dagis som var bäst.
Det var verkligen ingen som pratade med mig.
Men Anton verkade ha kul i alla fall..

Kvällen blir lugn för mig,
jag gick och lade mig mitt i natten igår så nu orkar jag inte så mycket, haha.
Some kind of teenager.

Bästa låten för tillfället: I Dare You To Move - Switchfoot

Love,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback