Nu då?

publicerad den 2009-02-19 kl 16:06:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej,
Jag kom hem från skolan för ett tag sen,
vi slutade kvart i två!
Fast jag mötte mamma på Antons dagis och så gick vi och handlade.
Gissa vem jag träffar utanför Vi!
Mia! Min gamla lärare och mentor Mia!
Jag började nästan grina.
Jag har saknat henne så himla mycket på sista tiden.
Men hon berättade i alla fall att det är Strandfestivalen imorgon,
och att det skulle vara jättekul om jag kunde komma och sjunga.
Tyvärr har jag läroprocesser och matte,
men läroprocesser är inte något som man får närvaro på
så det är egentligen bara matte.
Jag skulle ha haft kör också men killar ska ha körprov
som vi tjejer hade förra veckan så vi har inget.
Då känns det ganska pissigt att det bara är en enda lektion som står ivägen
för att jag ska kunna komma till Strandskolan imorgon..
Mia skulle inte ha sagt något!
Nu är jag pissed off för att jag inte kan komma...

Men i alla fall, Boyband-konserten!
Jag skulle ha gått på den ikväll,
men eftersom att vi fick sluta tidigare så orkade inte jag stanna kvar och vänta.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Jag vill jättegärna se den, men det skulle betyda att jag måste gå till bussen igen om en halvtimme.
Det är jag inte så himla pigg på.
Jag vet inte!
Nästan alla i min klass ska gå så jag blir värsta outsider om jag inte kommer.
Jag får se hur jag gör.

Peace,
Carro


Kommentarer
Postat av: josefin
varför ringde du inte mig, jag skulle kommit på direkten???!! :P

jag funtar faktiskt på att gå dit då jag faktiskt kan, har bara en lektion tidigt på morgonen som jag inte ens behöver gå på...
2009-02-19 @ 21:57:57
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback