Ny frisyr

publicerad den 2009-02-26 kl 14:36:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nej, jag tänker inte lägga upp en bild på mig i min nya frisyr, för den blev jätteful! Usch säger jag bara! Okej, kanske inte riktigt så ful, men den är inte alls min stil. Luggen som jag hade innan var min stil. Nu har jag någon skum snedlugg som flyger åt alla håll och kanter. Dessutom hade jag ju sparat ut mitt hår ett tag, men längden försvann också.. Vi får se om jag vänjer mig vid den här frisyren och kanske ändrar åsikt, då kanske jag lägger upp bilder här. Annars, nope. Då får ni minsann träffa mig för att se. Jag har tänkt att färga håret igen också, utväxten syns mycket mer nu.
Jag & Dodds hade i alla fall jätteroligt igår, eller jag hade jätteroligt åtminstone. Senare på kvällen freakade vi ut vid min keyboard, spelade och sjöng jättemycket! Det var superkul! Dodds måste komma till min skola någon gång så vi kan spela in.
Ikväll ska jag på bio med mamma & pappa, vi ska sa Australia. Jag vet, jag är helt efterbliven som inte har sett den än, men jag har fått för mig att den är dålig? Någon som har sett den?
Snart ska jag dra och hämta min lillebror från dagis. By the way, jag tänkte reda ut lite saker när jag ändå snackar brorsor. När jag skriver "min lillebror" så menar jag Anton, han fyller 4 i april. När jag skriver "min bror" så menar jag Simon, han fyller 15 i juli. Båda är alltså mina lillebrorsor, men av någon konstig anledning som jag inte vet själv så kallar jag Simon för bror och Anton för lillebror. Puckat, jag vet.

Bästa låten för tillfället: Falling Slowly - Glen Hansard & Marketa Irglova

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback