Onödigt slapp dag

publicerad den 2009-02-23 kl 17:13:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Idag har varit en väldigt slapp dag. Jag har inte gjort någonting vettigt. Jag har läst större delen av tiden, plockade upp lite kläder från mitt golv också, hämtade Anton från dagis vid halv fyra, och nu sitter jag här. Anton sitter och kollar på Ronja Rövardotter i vardagsrummet, pappa har precis kommit hem och väckt min bror som har sovit hela dagen. Han satt på något spelställe vid Skanstull hela natten och kom hem vid nio imorse tror jag. Så onödigt enligt mig, för nu har han sovit hela dagen och kommer vara uppe hela natten igen. Snacka om ond cirkel, men det är hans val.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback