Onsdag

publicerad den 2009-02-11 kl 18:11:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hejsan,
Idag är det onsdag. Mer än halva veckan har gått! Skoldagen gick ovanligt fort, sånglektionen på slutet var riktigt givande! Jag fick lite hjälp med solot som jag ska sjunga i Tyresö kyrka på söndag. På vägen hem stannade jag vid Zinkensdamm och hämtade mina gjutna hörselskydd! Dom är ju bara så himla coola! Fast dom kostade äckligt mycket, 2400 kr. Jag hoppas bara att dom är värda det.
På bussen träffade jag Valter, det var ganska trevligt att snacka med honom lite, i och med att han går på Södra Latin. Men nu ska jag ta och hjälpa till med middagen.

Bästa låten för tillfället: One Last Cry - Brian Mcknight (jag har snöat in mig igen)


Peace,
Carro


Kommentarer
Postat av: Alexandra
jag ringde dig i veckan! men har inte fått ngn respons tillbaka :)
2009-02-11 @ 23:11:59
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback