Plugg

publicerad den 2009-02-18 kl 18:01:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan,
Jag är faktiskt på lite bättre humör nu!
Min Insålektion gick jättebra! För er som inte vet vad Inså är betyder det instrument/sång, för mig sång.
Min sånglärare sa att jag hade jobbat jättebra med låten som jag fick i läxa förra veckan,
och det är ju alltid kul att höra.

Men nu ska jag inte sitta här och slösa tid,
jag har Naturkunskapprov imorgon som jag inte har pluggat något alls till,
och jag överdriver faktiskt inte.
Jag har verkligen inte pluggat alls.
Därför kommer jag att vara glad om jag får G.

Bästa låten för tillfället: Home - Sarah Dawn Finer

Peace,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback