Provet avklarat

publicerad den 2009-02-19 kl 10:25:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Nu är provet avklarat,
vilket är jätteskönt!
Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde,
för jag hade inte pluggat alls men jag kunde svara på alla frågor utom en!
Det ni! Jag måste ha bra minne..

Jag måste bara berätta om min tvärbaneresa imorse.
Först klev det på en snubbe på samma station som mig,
han satte sig mittemot mig och började lyssna på musik på sin mobil,
högt så att alla hörde.
Där satt jag med mina naturgrejer och försökte plugga,
men icke sa Nicke!
Jag försökte kolla irriterat på honom,
men han verkade verkligen inte fatta.
När han gick av kom det på en kille som också satte sig mittemot mig.
Han var utvecklingsstörd eller något tror jag.
Stationen efter kliver det på en tjej i 25-årsåldern som sätter sig bredvid snubben.
Då börjar han snacka med henne, om sex!
Hon typ "ahaa, mhm..." och tittade lite besvärat bort.
Sedan kommer det på en annan snubbe som sätter sig bredvid mig,
och han börjar visa mig artiklar i tidningen om något jäkla fotbollslag!
Han typ "ska det vara såhär?! nääää, fy fan heller!"
Jag tror att det laget som han hejade på hade förlorat någon match eller något,
men jag fattade inte så mycket.
Då var det jag som fick sitta och "ahaa, mhm.."
Det var riktigt jävla sjukt.

Nu ska jag äta en riskaka.
Jag vet att jag är konstig.

Peace,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback