Semester?

publicerad den 2009-02-27 kl 21:20:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Vad har jag gjort idag? Ingenting. Jag har verkligen inte gjort någonting. Jag har läst, men det räknas inte som något när det inte är något man läser frivilligt.
Sedan middagen har jag suttit framför datorn och letat efter olika semesteralternativ för familjen. Varför måste allt vara så jäkla dyrt? Och det blir inte precis billigare av att vi är 5 personer, de flesta hotellrummen/stugor har ett maxantal på 4 personer. Då undrar jag; måste Simon följa med? Han är bara otroligt irriterande hela tiden, så han borde stanna hemma. Eller följa med sin bästa kompis på husbilssemester som han gjorde förrförra året. Det var superskönt! Fast då fick han vara med på familjesemestern också. Och han ska ju till Malta snart också! Det är ju jätteorättvist! Och mamma & pappa ska till Glasgow om typ 2 månader! Det är bara jag och Anton som blir lämnade kvar i tråkiga Sverige. Fast jag var ju i och för sig i Italien förrförra året, det var ingen av dom andra i familjen. Men ändå.
Nää, nu orkar jag inte sitta här längre.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback