Sjuk igen

publicerad den 2009-02-03 kl 23:22:11 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Igårkväll, precis efter att jag hade skrivit blogginlägget, fick jag ett ryck och fixade med bloggdesignen ändå. Varför vet jag inte riktigt. Jag är inte färdig, men det blev bättre än förut i alla fall.
Imorse hade jag feber men jag åkte till skolan ändå. Ambitiöst tänker ni då. Njäe svarar jag då. Anledningen var att vi hade klassensemble på morgonen och vi skulle redovisa våra covers som vi hade jobbat med i två veckor. Det vore taskigt av mig att inte komma på redovisningen. Därför åkte jag till skolan i alla fall.
Fillelito hade bakat en kladdkaka till Eddie för att göra henne gladare, (jag vet, Fillelito är sötast ever!), som alla fick äta av, så jag stannade kvar en liten stund till i och med att vi inte hade någon samhällskunskap, Ulrika var sjuk. Det där blev en lång mening. Men som jag sa till mina girlfriends i skolan när dom sa att jag skulle åka hem; tror ni på allvar att jag tänker åka hem när det står en kladdkaka mitt framför näsan på mig? Dom började skratta. Jag undrar varför. Jag menar, vem skulle inte resonera så? Vad är lite feber om man får äta kladdkaka? Jag måste få receptet på den där kladdkakan, det var den godaste jag någonsin ätit!
Jag åkte tillslut hem när jag inte orkade mer kladdkaka, och mamma var också hemma med Anton. Han hade tydligen hostat hela natten och hade också feber. När jag kom hem satt jag och lekte med Anton ett tag innan jag gick och lade mig. Jag tänkte att jag bara skulle vila ett tag, kanske läsa. Jag somnade och sov tills mamma väckte mig vid fyra. Det är därför jag fortfarande är uppe nu, jag sov så mycket på dagen så att jag inte kan sova nu. Fast det spelar egentligen ingen roll med tanke på att jag ska vara hemma imorgon också.
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig i sängen. Det blir nog till att läsa Breaking Dawn ett bra tag innan jag kan somna, men det har jag ingenting emot.
By the way, jag har ny msn! Adda mig på [email protected]

Bästa låten för tillfället: Find A Way - Elliott Yamin

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback