The truth hurts, and lies worse

publicerad den 2009-02-24 kl 22:14:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Tjena mittbena,
Hahahah, så töntig man kan vara! Jag ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt, jag är supertrött! Jag fattar inte hur man kan vara så trött när man inte har gjort någonting.
By the way så har jag tappat bort min tele... Jag kommer inte ihåg vart jag hade den sist! Och jag har den på ljudlös så jag hör den inte när jag ringer till den heller! Så jag ber därför om ursäkt om det är så att någon har ringt eller smsat mig under kvällen, för jag har i sådant fall inte svarat. Jag hoppas på att hitta den imorgon, för jag vet att den är någonstans i huset.
Jag tänkte också passa på att säga att ansiktsmasken som jag gjorde idag blev halvlyckad. Jag tror att jag tog för mycket yoghurt och för lite honung. Bättre lycka nästa gång. Men huden kändes mycket fräschare, vilket är ett plus! Mamma köpte hem banan idag också så jag kanske kan göra någon annan imorgon.
Nejmen nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Vi hörs imorgon, som vanligt. Det börjar bli en vana att blogga nu, haha.

Just det, en sak till! Titta på bilden nedan. Ser inte Kristen jättesmal ut?! Det ser ut som att hon har anorexi eller något... Kanske lite för smal. Fast i och för sig har hon alltid varit det. Det kanske inte är så mycket hon kan göra åt saken. Fasen, vad livet är orättvist.



Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback