Tråååk

publicerad den 2009-02-22 kl 15:15:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Här sitter jag och tråkar. Jag har verkligen ingenting att göra. Det känns som att alla mina kompisar har rest bort. Det är nog så när jag tänker efter. Mitt fina söndagshumör försvann ganska snabbt. Jag har i och för sig duschat och så, men jag lyckas inte få till den där härliga lovkänslan. Den får man bara när man är med kompisar, eller så är det för mig i alla fall. Det faktum att jag är pank och är skyldig olika människor pengar gör inte saken bättre. Då kan man inte ens ge sig iväg själv och shoppa. Jag är fast här hemma, ensam, med bara ett busskort som jag inte har någon användningen för, för jag har ingenstans att åka! Okej, jag vet inte riktigt vart det där med busskortet kom ifrån.
Hmm... Man kanske ska ta och färga ögonfransarna och ögonbrynen igen. Haha. Ja, jag är rastlös.

Bästa låten för tillfället: Dare You To Move - Switchfoot

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback