20 min sömn

publicerad den 2009-01-07 kl 16:55:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag sov i 20 min i natt. Jag kollade på klockan sista gången när klockan var 05:40 och den ringde 06:00. Jag höll på att dö. Men av någon konstig anledning kändes det inte som att jag gick upp mitt i natten, i och med att jag nästan aldrig hade somnat. Men det var jättekul att träffa alla igen!
Vi har fått en ny matleverantör i skolmatsalen! Maten är så himla mycket godare nu! Vi fick pasta med köttfärssås idag! Förra terminen fick vi bara massa sautéer och jätteskumma grejer. Jag vet inte ens om det heter sauté. Jag tror inte det, haha.
Ikväll ska jag träna för en gångs skull! Och jag får Dodds med mig för det är invigning av dom nya lokalerna och då är det gratis träning.
Nu måste jag äta något innan jag dör av hunger. Haha, som om det skulle hända.

Bästa låten för tillfället: I was broken - Rob Pattinson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback