Dålig uppdatering

publicerad den 2009-01-25 kl 18:13:28 i kategorin Inredning l Kommentera (0)

Hej,
Jag måste erkänna att det haar varit dålig uppdatering dom senaste 2 dygnen! Men i alla fall, i fredagskväll var Nea här och jag hjälpte henne med bloggen. Jag blev inte riktigt färdig men det är mycket finare nu i alla fall! Igår var jag, Nea, Dodds och våran körledare Maria i konserthuset hela dagen. När jag säger hela dagen så menar jag verkligen hela dagen. Vi var där 08:30 på morgonen och åkte hem 20:00. Men konserten på kvällen var det coolaste jag varit med om i hela mitt liv. Ni kan väl inte ens tänka er 1400 personer som sjunger gospel tillsammans med helt otroliga solister och andra musiker? Det var helt sjukt. Carola var där som en överraskning för alla! Även om jag inte är ett fan av henne egentligen så är ju faktiskt gospel hennes grej så det var skitcoolt. En sångerska som heter Cynthia Nunn var där, även Per-Erik Hallin som är en helt underbar pianist, låtskrivare och sångare! Glenn Scott var också där, Sveriges bästa manliga gospelsångare, det svär jag på. Det var verkligen helt sjukt. Att det dessutom var "A tribute to Martin Luther King" gjorde inte saken sämre precis. Vi började hela konserten med att sjunga Stevie Wonders "Happy Birthday", och det var ju så himla coolt! Näst sista låten gick såhär; "Keep the dream alive, keep the dream alive, let there be unity in the world, keep the dream alive." Fasen, jag började nästan gråta.
Idag har jag varit på Ikea med mamma, pappa & Anton. Jag köpte ganska mycket.....
    
FNISS papperskorg, 19 kr                        LIDAN korg set om 2, 79 kr

    
FENOMEN blockljus set om 5, 59 kr        SPONTAN magnettavla, 89 kr

    
SPONTAN magneter, 19 kr                       STATIST dekorationsträd svart, 59 kr

Dekorationsträdet har jag tänkt att använda till att hänga smycken i. Inte bara som ett dekoratonsträd. Nu ska jag äta middag!

Bästa låten för tillfället: Happy Birthday - Stevie Wonder

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback