Ful design

publicerad den 2009-01-28 kl 17:43:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej,
Jag gillar inte alls min design just nu. Den är ful helt enkelt. Tråkig. Men min dag i skolan har varit allt annat än tråkig! Jag började med att sova en halvtimme i en av sofforna vid scenen. David fick väcka mig när lektionen började. Då hade vi GeMu och jag måste säga att det går bra för mig i GeMu nu! Efter det var det dags för idrott, först badminton, sen gym, sen badminton igen, sen ambulans-kull, (roligast ever!), och sist killerball. Jag skrattade ofantligt mycket på den lektionen.Efter lunchen hade vi svenska, och ni kommer väl tro att jag har slagit i huvudet eller något, men jag tror inte att jag har skrattat så mycket sen vi hade improvisationsteater på estetisk verksamhet! Fredric kan vara så oändligt rolig om han vill det, och nu höll jag seriöst på att garva ihjäl mig. Jag hade ont i mina kinder en timmer efter för att jag hade skrattat så mycket! Uppgiften var att i grupper redovisa två av Herkules stordåd, fast i reportage-form. Man skulle alltså ha en reporter, en Herkules, ögonvittnen kanske. I sin grupp var Fredric Herkules, och det var så otroligt kul att våran lärare Ann-Sofi grät. Hon skrattade så fruktansvärt mycket. Lika mycket som jag tror jag, fast jag grät inte. Men i alla fall. 
Jag ska nog ta och byta om till min mysoutfit bestående av mjukisbyxor, stor t-shirt, kofta och duntofflor. Det finns inget mysigare! 

Bästa låten för tillfället: Pride (In The Name Of Love) - U2

Ciao,
Carro 

Kommentarer
Postat av: Alexandra
får jag vara ärlig så var din förra blogg mycket finare :) men denna var söt också hihi. Ha det bäst <3
2009-01-29 @ 00:00:03
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/
Postat av: Doddo
Det är roligt att skratta :D xD + Pride är en underbar låt! <3 :D
2009-01-31 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback