Kallt och snöigt

publicerad den 2009-01-21 kl 09:34:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Gomorron,
Det är otroligt kallt och snöigt för tillfället. Igår var det blötsnö som dinglade ner från himlen så när jag gick hem från bussen blev jag dyngsur. När jag sedan skulle gå till kören fick jag ha på mig mammas vinterkängor som var för stora för jag hade inga skor som tål väta.
Idag ska jag ta mig till Nybrokajen 11 kl 12 och stå i biljettkassan. Kl 13 när alla har kommit in och konserten har börjat så är jag ledig till kl 18 då jag ska stå i biljettkassan igen till nästa förställning. Där står jag till 19 då den konserten börjar, sen får jag åka hem. Jag har då ett litet problem. Jag vet inte vad jag ska göra dom 5 timmarna som är mellan den första och andra föreställningen. Jag kan ju inte vara kvar i stan helt ensam. Jag hinner åka hem, men det känns väldigt onödigt att sitta och åka fram och tillbaka 2 gånger på en dag. Mamma sa att jag kunde åka till mormor, men hur kul är det? Jag vet ärligt inte vad jag ska göra.
Jag ska gå till bussen om en timme så jag måste nog sätta fart nu. Bloggar nog när jag kommer hem ikväll.

Bästa låten för tillfället: Hide Away - Laleh

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback