Kommer inte på någon rubrik

publicerad den 2009-01-14 kl 17:35:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
En helt vanlig dag har det varit idag. Jag och Eddie satt på lunchrasten med våran ljudteknik-låt, det går framåt i alla fall. Jag hade min första Inså-lektion med min nya sånglärare idag också. Det var läskigt. Jag menar, hon har ingen aning om vad jag kan, vad jag har gjort och hur jag lät innan jag började på STEG. Men det positiva är att hon verkar mycket bättre än den förra som jag hade.
Ikväll skulle jag egentligen ha tränat, men jag gjorde illa min fot idag så jag får vila den lite. Därför ska jag gå och lägga mig tidigt! Senast halv elva!

Bästa låten för tillfället: Never Think - Rob Pattinson

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback